نحوه اعتراض دانش‌آموزان به امتحانات غیرحضوری

تبلیغات بنری

«اعتراض دانش‌آموزان به نتایج ارزیابی غیبت در شورای مدرسه بررسی می‌شود». این را علی رضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش گفت.

به گزارش – به نقل از خبرگزاری فارس: این در حالی است که برخی خانواده ها معتقدند در ارزیابی غیبت ها با دانش آموزان ناعادلانه رفتار می شود.

وزیر آموزش و پرورش امروز بخشنامه ساماندهی سنجش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان برای نوبت دوم یعنی امتحانات پایان سال را ابلاغ کرد که بر اساس آن امتحانات مقطع ابتدایی غیبت می کند و در صورت عدم تایید شورای تامین در استانداری، امتحانات دبیرستان نیز غیبت می کند.

پیش از این سید مصطفی آذرکش معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفته بود که ارزشیابی دانش آموزان بر اساس ضوابط و مقررات با معلمان انجام می شود و ارزشیابی توسط شورای مدرسه نظارت می شود.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری tabnak

دیدگاهتان را بنویسید